Tent bij MFC
maandag 22 juni 2026
19.00 - 20.30

Wandelen is gezond omdat het zowel lichaam als geest versterkt, je hart en bloedvaten ondersteunt, je spieren en botten onderhoudt en stress vermindert. Het is een laagdrempelige manier om calorieën te verbranden en je krijgt er conditie van.
Samen met Marjan van Spengen maken we een gezonde wandeling door de omgeving! We starten op maandagavond om 19.00 uur vanaf de tent bij het MFC. Doe goede wandelschoenen aan en een neem flesje drinken mee voor onderweg! Bij terugkomst is er voor iedereen een "opfrisser".
Deelname aan deze activiteit is op eigen risico.