
Proeverij van Nijeholtpade
We gaan met en van elkaars gerechten proeven onder speciale leiding van de jagers uit het dorp.
Eten is een sociaal gebeuren. Je klets met elkaar en ongemerkt eet je stiekem iets extra's. Iedere deelnemer die neemt een hoeveelheid eten voor zichzelf mee. Ben je alleen, dan neem je voor één persoon eten mee. Ben je met vijf personen, dan neem je ook voor vijf personen eten mee. Al de meegebrachte gerechten plaatsen we bij elkaar op een groot buffet. Daar kan iedereen dan van gaan kiezen wat hij/zij lekker vindt.
Daarbij zorgen de jagers voor een proeverij van wild, zo is er voor iedereen een broodje 'damburger'. Houd daar rekening mee bij het maken van uw gerecht.
We starten op woensdagavond om 18:15 uur. Breng je gerechten mee zodat we om 18.30 uur kunnen genieten van het buffet. Neem je eigen bord en bestek ook mee!
Vooraf opgeven is verplicht zodat wij als organisatie een compleet beeld hebben over het deelnemersaantal. Stuur een mail naar: nijeholtpade.pb@gmail.com
Deelname aan deze activiteit is op eigen risico.